churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, April 17, 2015

Screening Mata



Assalamualaikum :)

hai hai hai semua, rasa maca lama dah tak hapdet. kesian belog kesayangan choki nie dah berhabuk sikit. hari nie choki nak cerita sikit pasal screening. 

Baru baru nie choki ada pergi screening mata dekat sekolah sekolah. Screening tu kira macam cek mata la nak tau mata bebudak sekolah tu bermasalah ke tidak. Sekiranya ada masalah boleh lah datang ke kedai

best jugak sebenarnya buat screening dekat sekolah sekolah. bebudak tu sampai boleh kenal kalau tetiba terjumpa kat mana mana. Eh nie kakak yang cek mata tu kan (bangga jap) hahaha. tu saja lah yang dapat cerita pun. sat choki nak kongsi sikit lah gambar pergi screening tu. hihi








salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...