churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Wednesday, March 16, 2011

hari ke empat puloh lapan

as salam . =)

haihaihai !!! nie schedule choki untuk hari ini ya .

08.10 am - masok kije
09.00 am - p bekpes dengan kak fiza
09.30 am - kua dengan kak fiza pegi ke sekolah sekolah untuk buat sale barangan . 10.15 am - p uitm merbok untuk hantar sebut harga
10.45 am - p sk kampung pasir dapat masok dan berjumpa dengan guru besar .
10.55 am - p smk seri badong dapat masok dan menyerah kan flyers sahaja . kerana ketiadaan guru besar
11.15 am - p sk tanjong dawai . dan diberi masok tapi hanya beri flyers juga . kerana ketiadaan orang .
11.40 am - p sk tok mat salleh ta dibenar kan masok . dan hanya beri flyers pada guard sahaja .
12.00 pm - p smk yan dapat masok tapi respon kurang memberansangkan . dan sabo aje lah .
12.10 pm - p sk haji nyak gam . tapi ta dapat masok . hanya beri flyers pada guard juga
12.15 pm - melalui smk agama yan . tapi ta masok . hanya akan pos flyers sahaja .
12.25 pm - p sk teroi . dapat masok tapi ta dapt jumpa dengan pengetua .
13.15 pm - rehat
14.30 pm - sampai kedai semula
14.25 pm - dapat taw cpu nasrullah yang aku format da tade backup . myb aku salah delete partition rasenye .
15.30 pm - key in data sale dalam school visit .
18.00 pm - balik .

salam sayang . = )




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...