churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, March 25, 2011

hari ke lima puloh lima

as salam . =)

haihaihai !! hari ini choki akan cerita rutin harian choki . korang mesti busan kan . macam ade na bace je . hahaha . tapi tape . untuk kesenangan choki jugak . seandai na bace silakan lah . kalo tamau baca pun tapa tiada paksaan punya . nie schedule choki hari nie ya . hari nie separuh hari sahaja . hee

09.00 am - masok kija
09.20 am - on latop cikgu lim tapi ta bule on .
tengok najmi buka ram untuk latop cikgu lim . dan bule on da
try scan guna avira . tapi ta bule nak scan .
09.40 am - tengok nasrul download avast dan uninstall avira
10.10 am - try scan guna avast dan bila scan dah separuh die akan padam sendiri . jadi blue screen
10.20 am - tengok nasrul buke ram . mana taw punca latop tu padam sendiri ka .
11.10 am - backup data penting sahaja . mana taw dalam folder tu ade virus ke .
11.40 am - fomat latop cikgu lim sekali lagi . tapi bila sampai separuh jep die akan off sendiri
try kali kedua dan ketiga pun berlaku benda yang sama .
kali ke emppat pun terjadi benda yang sama . tapi sempat abes .
12.25 pm - on sekali lagi untuk amik cd dan bule terus fomat . tapi masa tak mengizin kan sebab separuh hari . cancel fomat . sambung hari ahad .
12.30 pm - balik

tu lah rutin harian choki yep . tiada paksaan untuk membacanye .

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

10 comments:

Unknown said...

saya suka blog anda..
anda juga bisa mengujungi jasa custom clearance dan kayu jabon SALAM

Sam said...

Assalamualaikum

macam diari la..harap awk enjoy dengan kerja awk

Dda Ly said...

hahah suem berkisarkan latop cikgu lim ye? :D

meh ke rumah..
~ole² dari sahabat...:)~
keep in touch ye..♥♥♥

Faz Fazrin said...

apa sebabnya? dah jumpa? selalunya laptop mati sendiri sebab panas

anamizu said...

pening jugak tu nak kene on laptop byk kali...hee~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@khani tima kaseh karena suka belog yg tidak seberapa ini . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@TINA

waalaikumussalam . yep mmg da mcm diary sye . hahaha . tima kaseh ye . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Dda Lylebih kurang mcm tu lah . ikot ape yg sye buat hari2 . hahaha . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@fazrin2211 aah . mmg latop tu terlalu panas . on kejap pun da mati . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@anamizu tu lah kan . banyak keje pulak na on bebanyak . hahaha . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...