churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, July 22, 2011

mari makan buah buahan . sedapppp

as salam :)


haihai . ape kabar korang . rendu choki tak . muahaha (sila pengsan ye). semalam choki pegi sik, kedah dengan family . pegi rumah tok long choki . dorang panggil soh pegi uma . bukan ade pape pun . saje ziarah menziarah gitu .


lalu jalan lama malam malam memang gelap gila . takot ouh . ayah choki drive kereta dengan penoh berhemah . ngee . kami sampai sik dalam pukoi 9 lebih lebih la . pastu ayah n mama borak2 lah dengan dorang sampai lewat malam tapi tak lewat sangat lah kan , hee . pastu tido . dorang tinggal berdua je .


kami tido sederett je 7 anak beranak . penoh satu rumah . bukan senang na tdoe sederett tu . raye pun belom tentu boleh tdoe cmtu. muahaha (tetibe raye pulak)


itu bukan yang choki nak ceta sangat . hhee .choki na ceta pasal buah je , buah ape korang . buah buahan lah kan . pagi tu mama ayah n toklong choki pegi pasar nak beli barang untuk makan tengah hari . tape lah sementara menunggu dorang balik . choki sempat melelapkan mata seketika (terukkan)


dalam pukoi 11 lebih dorang balik . yang paling suke toklong bawak balik duriann .memang terliur punye . ape lagi choki serbu dulu lah durian tu . muahaha . choki makan dengan lahapnye . macam ta pena jumpe durian . memang sedap gile .


lepas makan tengah hari . sebab makan terlalu banyak . mata mula mengecil . muahaha . toklong pun memasang lagu dangdut indonesia untuk hiburan . choki tengok kejap je pastu choki pun krohhhh krohhhh tdoe. hehe


dalam pukoi 3 setengah cm tu choki terjaga . sebab ade orang panggil . dengan muke yang mamun choki tengok sape lah . mate pun tak bukak habes lagi . pastu orang tu dah hilang . balik umah die kot . hhehe . ingat nak balik uma dah . tapi belom lagi . tok long na bagi rambutan pulak . memang best . dapat dua plastik besar rambutan. perghh memang banyak gile .


tak cukup dengan rambutan dan durian . dapat lagi cempedak 4 biji . besar2 tu . memang tak terlarat na makan . balik rumah memang puas le . makan buah buahan tempatan gitu . tersangat lah sedap . memang best walopun dapat balik kejap je . tapi dapat makan buah tu yang syok gila .


oke lah tu cukup cukup lah choki merapu . nanti ta larat pulak korang na bace kan (ade ke)



durian oh pujaan hati



rambutan penambat jiwa


cempedak oh cempedak


song mode: dengarkanlah



Britney Spears (feat. Nicki Minaj MP3 Download



bukan gambar sebenar : credit to pacek google


salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

20 comments:

Muhammad Burn said...

mmg suka sgt buah rmbutan... byk mana pun habis.

A'an said...

wuhuu! Durianss i likee~~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Muhammad Burn : sedap kan . memang best punye . hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@A'an:durian memang sedapkan . jum makan :)

mardhiah yusof said...

~durian~~~

dhiera said...

durian??yummy!

RuSyDi said...

durian paling best..rasa sedap tol;)

Cik Azizah said...

buah cempedak di luar pagar...agagaa...sedapnya cempedak!! baunya wangi dan harum.....

K I E R A said...

durian tak best :(

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@dhiera : durian mmg yummy . emm emm gooddd. hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Azizah : cempedak mmg wangi . dan sangt sedap :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@K I E R A : npe tak best . kiera ta makan durian ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@mardhiah yusof : durian sedap kan . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@RuSyDi : durian memang best :)

Arpiiz said...

kita pun baru je makan buah durian semalam..hehe

Mior Syabab said...

Tu gambar buah sebenar yg cik choki mkn ke, gambar ehsan pakcik gugle? hehe :D


*Rindu nak makan nangka or cempedak ^^

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Arpiiz : ye ke . sedap kan makan buah duriann. hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Mior Syabab : hehe . tu ehsan pacek gugle je . nak tunjuk lah choki makan buah tu . hehehe

gambo betoi ta sempat amik . nnty lagi terliur tengok . muahahah

jum kite makan sesame . sedap kan

hehe

:)

ifwat said...

sangap nak makan rambutan woo. huhu

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ifwat : moh le makan sesame . ade lagi tu . heehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...