churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Saturday, July 16, 2011

sekali lagi




as salam :)


haihai korang . agak lame choki ta hapdet belog kan . tetibe timbol kemalasan pulak na hapdet . ape pasai loh . hehe . oke stop . tamo cakap banyak oke . ceta sikitsikit sudah . haha


korang dah tengok ceta sekali lagi . mesti dah kan . choki je lambat nak tengok . ape lah choki nie . lambat je . haha . choki baru je tengok lewat malam semalam . punya eksaited na tengok ceta tu . lewat malam pun bole . haha


ceta die sonok la bagi choki . choki suke tengok . hehe . cholki tengok ceta tu sampai merambu rambu air mata yang turun . haha ape lah tu pun na nanges . tapi memang sedih sangat ceta tu . tersentoh jiwa dan raga choki yang lembot nie . haha


korang dengar lah lagu nie . sayu je . menyentoh hati nie . kalo dah dengar dengar la lagi . hahaha 
choki tade na ceta banyak . just listen . haha . choki suke tengok mia sara . sangat comel . haha 






Cinta itu Milik Kita by Dakmie OST Sekali Lagi MP3 Download



salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

6 comments:

♥ MS ♥ said...

X TENGOK LAGI~ :(

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@♥ MS ♥:
tape2 nnty awk tengok ye .

senyum :)

adlina said...

masih xsempat nk tengok!!!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@adlina : yeke . tape2 nnty ade kesempatan tengok lah ye . kite tengok sesame . hehe :)

syaz@rozelt said...

x tengok lg..ntah2 dh hbs tayangan..huhu

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@syaz@rozelt : tataw lah dah habes ke tidak . choki pun ta bapa taw . tape2 nnty tengok lah ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...