churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, January 28, 2013

abc (ily)


as salam :)

hai kawan kawan . cuba tengok gamba tu , comel tak ? mesti lah comel macam choki kan . eceh jangan perasan sangat ye choki . haha . hari nie kita nak belajar abc ye . hahaha . eh tak lah , tak belajar abc pun . sorry sorry (versi superjunior)

hari nie choki tak cakap banyak pun . choki nak tanya lah . korang biasa tak dengar lagu ABC (ILY) yang dinyanyikan oleh Syed Shamim tu.(yang cute miut tu. haha). korang nak tau . choki suka gila lagu dia . sedap kot. bole macam tu . 

lagu dia best . feeling feeling gitu . haih choki tangkap cintan ke sekarang, dengar lagu sweet sweet cam nie . hahaha .

oke cukop lah sampai di sini ye . banyak merapu nie , chokichoki . kalo ade yang tak pernak dengar lagu nie , choki bagi link . cuba try dengar . best ke tak . 


salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

19 comments:

Nurulee said...

Baru tahu ada lagu ni. Ahahaha.

CiK FizA said...

just fall in love with syed shamim. hee.

best lagu tuh :DD

CTK said...

baru dgr td...olololo...tgh jtuh cinta ke :P

LiLy @ MaMaQiStInA said...

comel jer gambar ABC tu...tak pernah dgr lagi lagu tu..nanti nak dengar..

the tempo of life said...

comel

محمد رازيق said...

hehe. cam cute je ni. bolah try buka.

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Nurulee . choki pun baru tau jugak . hihi :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@CiK FizA . kan best sangat . hemsem die . hahahah :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@CTK

amacam . sedap tak . hoho .

rase2 . haha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@LiLy @ MaMaQiStInA

kan. ade bunga2 pulak . hihi . cube dengar . hihi . terima kasih :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@the tempo of life

hihi . terima kasih :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@محمد رازيق

sila lah membukanye . hihi . terima kasih :)

zafira othman said...

pira tau lagu xyz je. haha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@zafira othman haha . lagu tu pun oke jugak . hahaha . terima kasih :)

izzahdegreat said...

terus tekan link yg awak bg tu...hehe, let's see best tak :)

izzahdegreat said...

terus tekan link yg awak bg tu...hehe,,let's see best tak lagu ni ;)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@izzahdegreat : hihihi , amacam best tak . :)

Iffah Afeefah said...

xdengar lgi

best eh?

nk nk nk

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Iffah Afeefah . cube dengar . bagi choki best la . hihihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...