churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Sunday, February 3, 2013

sedih :(



as salam :)

hai hai hai . hari nie choki tak banyak nak cerita . cuma nak cakap je boleh . hihi .choki rasa hari nie semua serba tak kena bagi choki . tataw kenapa . hari nie choki rasa hari yang sangat sedih buat choki . choki jugak tataw kenapa . 

perasaan nak menangis tu membuakbuak nak turun . rasa macam hujan nak turun dengan lebat . choki nak menangis boleh . hihi (boleh senyum lagi kan :)) . kenapa nie . choki tamo sedih sedih macam nie . perit ja rasa . dari pagi choki tahan sampai sekarang . rasa tu tetap ada . kenapa nie . 

nak tido pun rasa macam tanak tak boleh nak tido . tataw dah nak buat macam mana . tapelah ape pun yang jadi choki nak senyum jugak . fake smile pun tapa . (boleh macam tu )

salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

18 comments:

Cik Diana said...

salam.
ala. xnk la sedih2. jgn diikutkan sgt hati tu. jom bw.:)

casablander said...

ada yang tak kena tue..hormon tak stabil kot..hehe :)

NARDtheNERD said...

takmau la sedih2 choki. :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Diana . salam . ye lah . choki tak sedih lagi . jom jom . :) terima kasih

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@casablander . kan . hhaha . tak stabil la tu . wahaha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@NARDtheNERD ; hihi . ye lah choki tak sedih . terima kasih . :)

C.T.K said...

kenapa choki?bgthulah..huhu...jgn sedih, ct pon sedih :(

LiLy @ MaMaQiStInA said...

jangan sedih²..tapi menangislah jika itu mampu mengubat kesedihan...~

hassy chan said...

perempuan memang selalu cm ni hehe..
hati lembut... tu yg mudah sedih..

sUke-sUki :D said...

slalu gak rse cmtu..rse sedih tanpa sebab..takpe2..jgn cedih2.. senyum... =)

Addasyuhadadisini said...

jgn la sedih2..kuatkan semangat..chaiyokk..chaiyokk.. :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@C.T.K tade ape lah ct . biasalah kadang2 kita tak selalunya gembira kan . hihi . ct tamo sedih2 na :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@LiLy @ MaMaQiStInA . betoi tu akak . kalo menangis mampu mengubat sedih menangis lah . terima kasih akak :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hassy chan betoi . setuju . hati lembut . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@sUke-sUki :D . kan . tiba2 je sedih . hihi . senyummm :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Addasyuhadadisini

hihi . dah tak sedih da . terima kasih ye . chayok chayok . hihi :)

sis92 said...

aku disini juga sedang sedih, sedang menjahit sayap sendiri. jadi kita sama harus kuat.

Khairul Zamri said...

putus cinta?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...