churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Tuesday, February 5, 2013

I Miss You


as salam :)

hai kawan kawan . buat apa tu . sehat tak . harapan semoga semua kawan kawan choki sehat ye . hari nie choki tade ape nak cerita sangat . nak cakap tadi choki keluar dengan adik adik choki . best gila . tapi tak semua adik adik choki yang ikot . dua orang je lah yang ikot . kesian dorang yang tak dapat ikot . adik choki dah boleh bawak kereta dah . choki bila nak boleh bawak kereta tataw la . hahah 

opss . cukop cukop bercerita . lari tajuk nie . hihi . sebenarnya nak cakap choki sangat rendu dekat seseorang . rendu sangat dekat dia . dah lama sangat tak jumpa dia . last jumpa pun time deepavali tahun lepas . hari hari choki rendu dia(jiwang pulak choki kan) . korang taw ke sapa yang choki maksud kan(ce teka). 

jeng jeng jeng . dia ada lah cinta hati choki lah . lama oh kami tak jumpa . masing masing sibuk kan . tade masa nak jumpa . tapi tapa sayang punya pasal choki tahankan je rendu choki nie . choki kan kuat . hihihi . tunggu choki daftar masuk semester baru nanti baru berkesempatan nak jumpa kot . In Sha Allah . 

eh eh . cukop cukop lah . nanti tade orang baca pulak cerita choki yang jiwang jiwang nie . jemput jemput lah datang ye . choki sayang dia sangat . hihi . setakat nie dulu lah yang choki nak cerita . nanti choki cerita lagi ye . nama dan gambar dia dirahsiakan dahulu(retis nie) . hahaha 

salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

15 comments:

Khairul Zamri said...

jemput2 lah dtg ke blog selalu :)

aiman fanboy k-pop said...

salam ....
choki belajar kat mana ?haahaa....pagi2 buta da jiwang ..haahaa... :)
moga kekal relationship choki dgn si dia tuh ..... amin ..

afzalsukasuki said...

hehe rindu anto la surat hehe.

rindu2 gak..tu nasik kat dapur dah masak blom?kang tak makan tghari ni kang

Amanina said...

goodluck kak untuk semester baru ^^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Rindu itu Indah..^^

C.T.K said...

wah...rahsia gituuu...nti citer yeee :D

Badrina Ibtisam said...

wahh hihi.. :-)

smpaikan rindu terhadap si dia melalui doa k..:-) :-)

Pondok Usang said...

hai Choki-Choki.. Rindu itu juga anugerah terindah..

NARDtheNERD said...

sabar lah.. sekali sekala berjauhan.. baru sayang.. :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

rindu sapa letewwwww ? huhuhu

syahirooAhmad said...

gila kentang. lama betul makcik ni menghilang. ha ni cam ade pun macam ade ciri2 nak hilangkan diri kan?>?? meh fb!

NARDtheNERD said...

xupdate ke choki?
:)

Alif Haris said...

eheemmm sape la tu ye.. hehe

ermafatiha said...

hai choki...kalau rindu, nikah aja. kan senang.

ashikin said...

Dapatkan handmade doorgift bag serendah RM3++
Sesuai untuk Majlis Perkahwinan, Cukur Jambul/Akikah, Marhaban, HariJadi dan etc.
http://redmattopstyle.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...