churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, May 5, 2011

kini kembali ..

as salam .

haihai !! lama rasanya choki tak buke belog nie . ye lah asyik sibuk je . sampai tade mase . nie baru lah ade mase sikit . choki pun baru jep habes praktikal . so lepas nie kire bule keje lah kan . heee . dapt merehatkan diri dulu lah sementara na cari kija kan . hahaha . tu jep lah . na typing pepanjang pun idea tamo kelua almaklumlah otak agak berkarat sikit . haha

sekian .

salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

2 comments:

misSbLurRy said...

report practical jangan dilupakan
ahahahha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@misSbLurRyhahaha . dun worry missblurry sume dah siap . present pun suda . heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...