churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Saturday, May 28, 2011

karnival bank rakyat

as salam :)

hai kamu kamu !! hari nie hari penat bagi choki tapi sangat best . sebab kelua gather2 dengan family . best ouh . walo pun ta pegi memane sangat .

tadi we all pegi karnival bank rakyat . dalam panas terik tu . abes sunburn kulit kite taw (alamak gediknye) try jugak na tengok ape ade situ . sesampai je da dengar ade lagu pengantin baru . ingat ade ape lah kan . rupenye ade 4 pengantin nak besanding kat situ . di iringi oleh bikers . moto mmg hebad lah kan .

4 pengantin tu di sponser oleh berlainan butik . khas untuk pertandingan andaman pengantin . untung pengantin tu dapat besanding macam tu . hehe (suke mak taw)

pastu we all balik uma . rehat n mandi . then pukoi lapan pegi lagi . semangat betoi mama . haha . ye lah na pegi tengok konset . bukan senang kan . penat belakang kira tu . alah ta jao mane pun . jalan pun sampai. cumenye penat sikit je lah kan . hehe

konset stat pukoi sembilan . ade jgk beberapa artis yang best jugak . antaranye kan . along raja lawak , dayana , aris ariwatan , papa rock kite ramliii saripppppp . hehe . jaafar onn dan maya .

memang jerit jgk lah kan walo pun malu malu . (i pemalu u) . pastu balik la . hehe

itu aje lah . yang choki na ceta . tade ape pun . hanya kegembiraan choki pada hari ni . sangat best .

salam sayang :)






santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

4 comments:

Addin said...

waaah seronok nya jadi pengantin tu ! :) ahah

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@miss.Addin . hee . tu lah kan . memang sonok lah . dapat besanding depan orang yg ramai dan di sponsor lagi . esoknye besanding lagi di rumah sendiri . due kali besanding . hehe

kam said...

hahaha dekat ngan umah aku karnival bank rakyat ni....p marin tengah2 panas buta....tengok moto2 superbike kat situ marin hoihih

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@kam:
sama la hehe . mmg dekat je ngn uma . dok tengok gak superbike kat situ . masa pengantin nak mai . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...