churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, May 30, 2011

salma juara mentor 5



as salam :)

helo helo kawan kawan !! sebenarnye tade ape ceta sangat pun . choki na bagi taw ja . SALMA adalah juara untuk mentor musim ke lima . wahh besh nya . kaboooommmm . akhirnya menang jugak kan . tahniah ye salma protege kepada ERRA FAZIRA yang cun tu .

tempat kedua di menangi olehh SHIHA protege kepada SHARIFAH AINI . dan tempat ketiga dimenangi oleh IQA protege kepada EDRI [EDRIQA] . suke tengok persembahan iqa dengan faizal . besh je . tapi apa pun tahniah lah ye buat semua pemenang .

mereka juga mendapat lagu baru setiap seorang . seperti SALMA mendapat lagu aku permata yang dicipta oleh TAJA Meet Uncle Hussain . SHIHA pula mendapat lagu bila bertemumu hasil ciptaan ajai dan IQA mendapat lagu kumohon hasil ciptaan mentor beliau sendiri EDRI .

lagu mereka juga sedap di dengar . tersentoh hati jep . layan feeling pulakchoki ye . haha .

tu je . ta banyak pun na ceta . sebab sume pun taw kan . sape menang . hahaha

salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


4 comments:

Ae Cha said...

dah agak salma menang!!hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Ae Cha : tu lah choki pun memang dah agak .sebab sore die power . hehe .

SyazWaniAmira said...

lps ni lyn AF plak hehe ;p

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@SyazWaniAmira : bole je na layan . tapi uma tade astro . hehehe . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...