churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, June 27, 2011

boleh saya kata saya renduuu

as salam :)

hai hai sume !! choki nak cakap boleh tak . (cakap aje lah bukan de orang dengar pun kan) . boleh tak kalo choki kata choki rennnnduuuu . tapi pada siapa kah choki na lepas kan rase renduu nie ye .

choki rendukan kawankawan chokiii masa sekolah dulu . ta kira lah dari sekolah menengah ke . sekolah teknik ke . kolej ke . semua choki renduu .

24 jun 2011 aritu sekolah teknik nibong tebal ade buat reunion untuk bekas bekas pelajar sekolah tu tapi choki ta dapat pegi pun . kalo tak mesti boleh jumpe kawan kawan kan . tapi sayang ta dapat pegi .

choki jugak rendu pada seseorang rendu sangat . sape tu ye jeng jeng jeng . hanya choki yang taw sape . (shutttt)

choki nak tuju lagu bole . hahah 



lagu die cam besh pulak . choki taruk lah sini . hihihi . dengar kan lah 

salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu :)

4 comments:

Bluewendy said...

rindu jugak same kawan2 Cik Bluewendy..=)

Bella Bell said...

alaaa.. tenet slow.. tak dapat nak tengok.. huhu!!~


ermm.. rindu jugak kat kawan :)



^^

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Bluewendy : tu lah . sabo ye . bebile hang out la dengan dorang ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Bella Bell tape . nnty tenet da laju . bole tengok ye .tu lah rendu je kan . jumpe tataw lah bile . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...