churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Wednesday, June 1, 2011

400 th follower award


 as salam :)

hai semua . semalam folower choki sudah mencukupi 400 . choki rase sangat hepi walopun entri choki ta sehebat orang laen tapi ade jugak yang nak folo choki kan . tima kaseh lah buat folower choki ye . luv u all lah . haha . 
choki nak bagi award lah yang ta seberapa nie kepada yang betuah mencukupkan 400 folower tu . yang bertuah untuk mendapatkan award nie adalah cik zaty . cik zati sile lah ambil award tu ye . tade lah lawa mane pun . biase biase je . choki ta kreatif sangat bab bab cenggini . hehehe . 

kepada yang laen yang sudi folo choki tima kaseh banyak choki ucapkan ye . kalo na tengok sape yang betuah tu nie belog die . jemput lah tengok ye . hehe 



salam sayang :)





santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

5 comments:

Amy Syaquena said...

Tahniah! SR follow sini untuk tambahkan lagi follower anda

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Amy Syaquena : thanks ya SR folo choki . :)

GKA said...

waaaa,ramainya follower

GKA said...

tahniah la da dapat capai da

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@GKA : trima kaseh ya . hehe . tade lah ramai sangat pun . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...