churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Wednesday, October 26, 2011

dihari konvokesyenku :)

 as salam :)


helo korangkorang . ape khabar . lama choki tak bw . mahap lah . agak bizi sikit sejak beberapa hari nie . kawankawan kesayangan choki sehat sehat ke . kalo sehat alhamdulillah lah ye . baru hari nie choki dapat menghapdetkan belog kesayangan choki nie . hee


oke lah tu . cukop dulu ye . hari nie choki nak ceta pasal hari konvokesyen choki ye . choki pegi KL pada hari khamis tengah hari . lewat sikit la . bagi adek choki pegi sekolah dulu . pastu sampai dekat sana. dalam pukoi 7 lebih la . time tu pom memang keta banyak gila . teruja choki . hahaha .


sampai sampai tu choki tumpang rumah abang sepupu choki kat mana choki lupa la tempat dia . tapi dekat jugak la dengan upm tu . sebab die pom study situ kan . so tumpang lah rumah die . dia jugak la jadi pemandu pelancong kami kat situ . walo pom kadangkadang tu sesat jugak . heee


keesokan hari tu pukoi 9 choki bergerak pegi PICC tu lah untuk amik jubah dan barang die lah . sesampai je choki kat situ . tengok orang dah ramai gila . kawan choki awaiawai lagi dah sampai . dah siap amin jubah da . choki pom soh die teman . haha .


dah siap amik jubah . kena beratur panjang pulak . sebab nak amik bingkai gambar yang dah di order tu kan . dah tu baru lah bole pegi bekpes . bekpes ke dah na masok tengah hari pom . hahaha . dari pagi tak makan tu . hahaha . lepas makan . choki n kawan baik choki masa dekat kolej . pom pegi lah bergambar . ye lah lama tak jumpa mesti na amik gambar kan . hahah . bukan selalu bole jumpa cm nie kan . hee .




 tadaa . nie lah gamba choki n kawan kesayangan choki  nie . hee . sebenarnye kami bertiga . tapi dia masih dalam latihan industri . tak bole joinkan diri . kalo tak kami lagi meriah . heee . dalam pukoi 230 petang . ade pulak taklimat pada esok hari . supaya berjalan lancar .dalam pukoi 430 petang kami pom balik .


tapi tak balik lagi . kene pegi amik adik choki pulak dekat puduraya . tu pom amik masa lama jugak la sebab jalan sangat jam . kereta bergerak macam kurakura . hahaha . dalam pukoi 6 petang kot baru sampai dekat dia . tu pom pedih perot da sebab lapa . haha .kesiankan .


lepas tu apa lagi . pegi kajang lah . satu satunya sebab pegi situ . ape lagi . nak makan sate kajang lah . hehe . sebab lama gila choki tak pegi sana . bertahun lamanya . cewah . sampai situ . choki tengok ade taman mainan . suke choki sebaik choki tak pegi main je .


lepas tu choki n famili makan puas puas la . akhirnya dapat jugak menikmati sate kajang tu . lepas tu jalan jalan jap kat situ . pastu balik berehat . tunggu untuk esok hari pulak .


keesokannya tanggal 15 oktober 2011 . hari yang ditunggu tunggu pom telah tiba . pukoi 7 pagi choki dah gerak pegi PICC . tu pom dah ramai . semua orang tengah mempersiapkan diri dengan jubah yang diberikan . sume nampak sangat cantik dan kacak . cewahh . majlis bermula pukoi 9 pagi sampai pukoi 1 petang .


berkeroncong jugak la jugak perot choki sebab gementar punye pasal . ape pom da tak bole na masok dalam perot . memang nebes gila . lepas dah naek pentas tu rase lega lah sikit . haha . lepas habes tu . ape lagi sesi amik gamba lah pulak kan . masa nak turun tu tengok bawah dah macam semut da . sebab terlalu ramai . macam tade ruang nak lalu . haha



   
  






















tadaaaaa . nie lah gambar masa dekat PICC tu . biasa biasa saja . choki tak pandai nak senyum . hahaha . kene belaja senyum dengan manis lagi nie . haha . adik choki pom teringin nak konvo siap pakai jubah lagi . kononnye dia pulak yang konvo . gamba kat sini tak banyak . kat facebook ade lah . siap ade video lagi ayah choki amik . ahaha


tapi sayang . tak dapat nak amik hamba dengan member member . sebab terlalu sesak . dah tak jumpa sapa pom . sadis sungguh  .lepas tu choki dan famili pergi makan bagi mengisi perot yang lapa . hehe . lepas makan pegi jenjalan pulak round round putrajaya .


dapat lah singgah masjid besi . masjid ape tah . lupe pulak nama masjid tu . hee . selepas bersantai kat situ menunggu hujan berhenti . kami jalan lagi pergi masjid putrajaya pulak . ape lagi banyak jugak la amik gambanye . ade yang berlatar belakangkan putrajaya pom ade . memang best . haha


lepas tu balik la berehat tunggu malam pulak . nak pergi umah mak itam merangkap kakak kepada ayah choki dekat selayang . tido situ satu malam esoknye balik lah ke kedah semula . hehe


tu lah yang dapat choki ceta . kalo korang larat nak baca tanpa jemu silakan lah . choki sangat menghargainya . hehe . sayang korang lah . baru hari nie dapat hapdet . mahap ye kawan kawan ku sayang


salam sayang :)


santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

34 comments:

ShahzCudin said...

Tahniah!

syahirooAhmad said...

manyaknye pix2 ... ape pun tahniah puan choki.. hihi .:D

si robot comel said...

wah bestnya, anyway congrats!

Norlida Ramli said...

congratz dear!

sis92 said...

wah
congrate ye cik choki
sori sis lama tak datang sini..
:)

hanaahmad said...

tahniah! semoga ia menjadi permulaan yang bagus buat kamu choki. :)

Fadzli Amir said...

Salam kenal...Tahniah Choki..!!!

aisya said...

congrats. =)

cik bulan said...

last one tu coki ke..baru fes time tgk muka coki..weeeeeeeee..:D




ala..tingin nak konvo..xpnah agy..sobs..sobs..lagi 3 tahun..wuwuwuwu..menci

Ungu Violet said...

choki sayang...dah konvo dah...tahniah2..:)

Peto (nurul izzati) said...

:D

Syakirah said...

tahniah kak choki!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ShahzCudin : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@syahirooAhmad : tu la choki pom tataw bole sampai bnyal tu . hahah . wahoo . dapat gelaran puan tu . hahahaha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@si robot comel : best best . hehe . tima kaseh ye . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Norlida Ramli : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@sis92 : tima kaseh ye . hehe . tape its oke lah sis :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hanaahmad : tima kaseh hana . choki suka kata kata kamu :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Fadzli Amir : salam kenal jugak buat awk ye . tima kaseh :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@aisya : tima kaseh awk :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@cik bulan: tak lah . choki baju warna pepel . hehe . . tape nnty pejam celik pejam celik . akan sampai ur turn dear :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Ungu Violet ye cik ungu ku syg . dah pom . hee . tima kaseh ye syg :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Peto (nurul izzati) : senyum ta pelu kata apa apa :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Syakirah : tima kaseh syg :)

Syakirah said...

sama2..

izzahdegreat said...

tahniah cik choki heheee... ;))
kite ade gak kwn konvo kptm...
sooo lps ni bt ape?? keje ea

ChaCha said...

congrats syg! :)

syahirooAhmad said...

ouh lupa. tadi siang pun org temankan family pi konvo adik kat uitm shah alam.. terpancar wajah kecerian pada wajah2 stdent2 tu.. hepi je tengok diorang... :)

ctk said...

waaaahh..tahniah sayang..ambOiii adik...bergaya sakan..hihi

ni yang buat ct berkobar2 nak abiskan belajar neh..rmai yang da grad...jeles2~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Syakirah : :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@izzahdegreat : tima kaseh ye awk , ye ke , hehe

lepas nie ingt nak sambung lagi la isyaALLAH :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ChaCha : tima kaseh cha sayang
:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@syahirooAhmad : tulah kan nampak hepi je . setelah berhempas pulas study . akhirnya konvo jugak ,. hehe:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ctk : tu la . adek yang bergaya . haha .

hehe . cayok2 ye ct . all the best . tamo jeles2 ye . nanti sampai turn ct pulak ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...