churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, October 28, 2011

Contest Gadis Berpurdah By Cik Tomato

as salam :)


kalo nak join klik klik la ye:)


hai korang . korang sehat ke . hehe . oke korang nampakkan banner kat atas tu . cantik kan . hehe . oke lah . hari nie choki nak buat satu contest ye . contest ini di tag oleh sayang choki iaitu cik kiwi kita . hahaha


contest ini adalah anjuran Cik Tomato yang comel ye . hehe . tengok cursor die pom ade tomato . cute kan .
contest ini diberi nama Face-Vail Contest atau Contest Gadis Berpurdah .


nie lah gambar yang tak seberapa dari choki untuk memastikan choki layak menjoin contest ini . haha . baru amik je pom . choki tade gambar purdah . hehe . tu pom tah hapehape je . 


contest ni telah pom dilanjutkan kepada 15 hari oleh Cik Tomato jadi tarikh tamat tempoh beralih menjadi 18 November ye . jadi masih ade kesempatan untuk choki menjoin ye . hehe . moh le join lagi ye sape yg tak join tu . hahah :)


dengan senang hati choki nak tag :


salam sayang :)


santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

32 comments:

ctk said...

wah....ct xreti nk belit..hihi...gudluck ye dear :D

ShahzCudin said...

mcm ninja..hihi
gudluck k..

aisya said...

gudluck ye.. =)

si robot comel said...

good luck choki2 :)

sis92 said...

wewwett good luck :)

nadia fatihah said...

hahahha. macam tu kira pakai purdah ke? btw, gudluck :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ctk : haha choki pom maen hentam je . hahah tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ShahzCudin : tu la kan . bole jadi ninja lah .hehe . tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@aisya : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@si robot comel : tima kaseh ye awk :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@sis92 : tima kaseh ye sis :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nadia fatihah : haha . entah . choki bantai saja. hehe . tima kaseh y e:)

ctk said...

purdah versi ninja tuu..hihi

hyz said...

haha tu balut pakai ape tuh? seyes sgt mukanya tuh... keh3

fadh leyanie said...

all the best choki :P

~Nana BamBam~ said...

huhuhu..gud luck keh dear :)

syahirooAhmad said...

heheh.. :D wahhh nape choki tak guna purdah yg betul.. lagi cantik..

ape pun. gudluck tau..

hanaahmad said...

semoga berjaya! :)

hazirahahmadrazi said...

good luck ek

a r i l said...

uish..manis nye :)

cik kiwi's said...

yang!!!. good luck tau..cumil je..:P

TwIstiEs*meSti Mau* said...

ni nk p merompak mane pulak ni..haha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ctk : hehe cita2 nak jadi ninja . tapi tak bole . pakai macam ninja pom bole lah . haha:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hyz balut pakai selendang mak . ahahah . main bedal je . tu lah nampak beno seyesnye . hahaha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@fadh leyanie : tima kaseh ye awk :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@~Nana BamBam~ : tima kaseh dear :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@syahirooAhmad . itu lah mule nak carik yang betol punye tapi tak de pulak . tu main bedal je . hehe

tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hanaahmad : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hazirahahmadrazi : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@a r i l : haish tade lah . beseje tu . tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@cik kiwi's : tima kaseh ye yang . jgn puji lebih kang kembang . haha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@TwIstiEs*meSti Mau* : nak merompak hati orang . jgn bagitau sesape ye . diam2 . hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...