churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, November 14, 2011

Contest: Blog Ter-Comel

as salam :)
helo helo kawan kawan kesayangan choki sekalian . ape kaba . sehat kah kalian . semoga kalian sehat sehat selalu ya :)


oke hari nie choki nak join satu contest yang dikelolakan oleh budakcomelbuatblog.blogspot.com . sebenarnya choki telah ditag oleh fatni2701.blogspot.com untuk menjoinkan diri kat contest nie . hehe . untuk tidak menghampakan beliau . choki dengan senang hati menjoinkan diri . hehee


syarat syarat die sangat mudah :)

  • Buat 1 entry kat blog korang tajuknye Contest: Blog Ter-Comel dan letakkan banner dekat atas ni dalam entry tu Tag kan sekurang-kurangnye 3 rakan anda pastu link kan pada blog ni.
  • Siap semua link kan entry korang dekat comment contest ni.
  • Terpulang nak follow atau x.Jika kurang 30 orang yg join contest ni secara automatik contest ni terbatal
( Contest ni bermula 7/11/11 dan tarikh tutup 19/11/11 ) 

choki nak tag 


salam sayang :)


santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

14 comments:

Ungu Violet said...

blog choki kiut...all da bez..:)

Unknown said...

gud luck dear.. blog anda mmg comel! ^^

Cik Diana said...

gud luck sis!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Ungu Violet : hehe . tima kaseh na . love love lah :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Nurul tima kaseh syg ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Diana :tima kseh dear :)

ekabukanmakcikkau. said...

blog kau adalah jugak haapan . belog aku harammmmmm

Amirah Marliza said...

thanx for the tag=) sye da join tp kat belog yg ni..

http://holaulala.blogspot.com/

hee!~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ekabukanmakcikkau. : haha tade lah . bese2 je lah . hehe:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@holaulala : hehe . tape lah . its oke :)

Unknown said...

gudluck ye.. =)

ctk said...

blog kamu makin cntiklah...hope ade rezki..hihi

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@aisya : tima kaseh dear :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ctk : hehe . tima kaseh ct sayang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...