churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Wednesday, November 9, 2011

tag lagi dan lagi :)

as salam :)


hai hai semua . ape kabar . hehe .macam mana raya aidiladha korang . best tak . korang sehat tak . banyak makan tak sempena raya nie . cewah banyak pulak tanye kan . choki makan sangat banyak . haha habes kembong perut . hahaha . dah tamo kempis . muahaha . mintak mahap lah dah lama tak hapdet belog kesayangan nie bukan apa . choki tersangat lah bizi mengemas rumah . itu yang tak sempat tu . rumah choki baru di renovate sikit je . tapi mngemas tu yang bnyaknye nak buang mne yg tak perlukan . hehe


oke lah . cukup lah tu bercerita . lagi banyak cerita kang tak  terjawab pulak tag nie ha . hehe . harinie choki nak menjawab tag yang lama choki tinggalkan . sian dorang lama menunggu tag nie . baru harinie ade masa . mahap ye korang . hehe 


tag kali nie datang dari . cheqsuna , cikkiwi , cumayangindah . tiga sekaligus hamik kau . hahaha . 


here's the rules :
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER
6. No tag back
7. No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people

-----------------------------------------------------------------------------------

11 perkara tentang choki

1. choki suke dengan baby 
2. bole gegila kalo sembang dengan orang sekepala . haha
3. geli dengan ulat , pacat , lintah , lipas dan seangkatan dengannye .
4. suke hangout dengan kawan bila ada masa
5. tak reti bermakeup . tempek bedak je . haha
6. choki suke menyanyi walopom sore tak best .
7. choki suka warna hitam dan putih . hee
8. suka mengonlinekan diri kalo tade kije
9. suka dengar lagu 
10. suka gadoh gadoh dengan adik . haha
11. suka jalan jalan 
-----------------------------------------------------------------------------------
jawapan kepada cheq suna

1. Apa perangai buruk yang selalu anda jalankan sampai sekarang?
suka buat muka muncung . mama kata sampai bole ikat riben (tandanya merajuk)

2. Apa rahsia yang anda sorok daripada pengetahuan mak ayah sampai sekarang?
rahsia ?
 choki pom tak ingat . hhehe

3. Apa perkara yang anda buat untuk puaskan hati bila hati disakiti?
choki lebih suka nanges sorang diri 

4. Apa perkara gile pernah anda lakukan dalam hidup sehingga anda menyesal sampai sekarang?
perkara gila ? err . rasenye lah tade kot

5. Berita yang paling menggembirakan minggu ini?
adik dapat anugerah kecemerlangan untuk peperiksaan akhir tahun . :)

6. Apa perkara yang menyakitkan hati hari ni?
hari nie tade ape yang menyakitkan hati kot 

7. Berita menyedihkan minggu ini?
minggu nie tade yang menyedihkan . semua oke :)

8. Siapakah anda 10 tahun akan datang? 
mungkin seorang pekerja yang berkaitan pengkomputeran
 
9. Anda berpuas hati tak dengan kerja sekarang?
choki masih belom bekerja . jadi tade ape yang tak puas hati 

10. Kalau boleh anda nak jadi apa?
nak jadi seorang yg serbatahu tentang dunia pengkomputeran. cewah

11. Apa rancangan masa depan anda?
mahu hidop bersama jodoh yang telah ditetapkan . ewah :)

-----------------------------------------------------------------------------------
jawapan kepada cik kiwi

1) Dah ade teman istimewa?
tade . choki single mingle

2) Berapa lama kenal?
berapa lama ye .  choki tade teman istimewa jadi tade lah tempohnye . hehe 

3) Bila nak kahwin?
bila dah sampai jodohnye

4) Nak anak berapa?
kalo choki anak dua je . kalo dah rezeki terima lah 

5) Panggilan manja untuk si suami/isteri nanti?
mungkin papa or abang je kot . (malu malu)

6) Honeymoon nanti kat mana?
choki sendiri pom tak merancang pom nak ke mana . haha

7) Kenal rapat dengan Cik kiwi tak?
tak sangat . baru kenal je 

8) Apa nama penuh dia?
hazira alias kot . sebab tengok nama fb . hee

9) Agak- agak perangai dia camne?
die peramah tu . suke sembangsembang . kalo blogwalk je mesti nampak die . hee

10) Dia comel eh? <- mak oi soalan!!!
die memang sangat comel

11) Kalau jumpa dia nanti soalan pertama korang ape?
dah lame tunggu ke . hahaha 
--------------------------------------------------------------------
untuk tag dari cuma yang indah choki tak dapat nak sempurnakannya . sebab belognya  telah diremove itu yang tertera bila choki buka blog die . harap mahap ye . yang nie je yang dapat choki sempurnakan 
--------------------------------------------------------------------
soalan dari choki ye :)

1. apa nama penuh kamu ya ?
2. bila tarikh lahir kamu ?
3. bilakah kamu jatuh cinta untuk pertama kalinya
4. apakah kereta idaman kamu ?
5. apakah hobi kamu ? 
6. apakah kamu sudah berpunya ?
7. di manakah tempat honeymoon pilihan kamu ?
8. apakah impian kamu ?
9. sejak bilakah kamu mula berblogging ?
10. apakah lagu kegemaran kamu ? 
11. apakah memori zaman kanak kanak kamu yang paling best ?
--------------------------------------------------------------------

orang yang choki nak tag :)

salam sayang :)


santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

28 comments:

SnowQueen said...

terima kasih :))

cik kiwi's said...

sayang!!!tq...bukan kita mmg dah rapat ke?. heheheh

Qyla Amey's said...

terima kasih yer tagg saya :) ada masa saya reply yer .

Cik Nurul said...

peeehhhh! rajen gila Cik Choki... skali 3 dapat.. heh3

^^

Pondok Usang said...

waahh.. minat bidang pengkomputeran rupenyee dia...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@SnowQueen : sama sama awk :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@cik kiwi's halamak . betoi jugak kan . macam mana choki boleh tersilap nie . mahap ye syg . adeh la .

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Qyla Amey's ; sama sama dear . tape bile2 pom tape .tade paksaan :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Nurul haha . campo yg lame sama tak sempat nakbuat . last gabung je sekali . haha . :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Pondok Usang : hehe . tu la tapi sekarang pom masih terkial2 lagi ha :)

Ungu Violet said...

rajen jawab soklan...tabik spring..toink2...hihi

pinkcolour82 said...

cikmala jawap soalan....:-)

hyz said...

amboi.. panggil papa ye.. hahahha

✿Dear Yayah✿ said...

thanks tag ^^

best bace choki punye. hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Ungu Violet : hehe . fuyo ungu tabik spring . nie syg nie . hahaha :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@pinkcolour82 : tima kaseh cikmala . syg lah. hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hyz : haha . halamak . malu malu . lariiii :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@✿Dear Yayah✿ : sama sama . tima kaseh lah sudi bace ye :)

BALQIS'bloggie said...

Terimakasih tag . nti sy balas OK ? XD

misTeaRed said...

eh2...mcm knl je blogspot num 2 tue....hihihi...tengs tagged saya...nnt saya buat yer...

Cik Diana said...

wah.. tag dtg 3 sekali.. hehe..
kiter dtg membaca jee..

ctk said...

kamu memang suka sal komputer ke..hihi

misTeaRed said...

tengs dear 4 tagging me...hehe...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@BALQIS'bloggie : sama sama dear :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@misTeaRed : sama sama dear :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Diana : tape lah datang membace pom bole . thanks ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ctk : aah suke . tapi masih terkial2 lagi . hehe :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@misTeaRed : sama sama dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...