churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Saturday, February 5, 2011

Bloglist Jom Bernakal



as salam . =)

haihai semua !! hari nie . choki tingin pulakkan nak sertai bloglist nie . walaupun agak kelewatan dan hampir tamat tempohnya choki nak jugak . hehe

bloglist nie datangnya dari belog Encik Nakal choki nak buat ya . harap diterima . haha

kekerapan choki menghapdet entri di belog ini adalah sehari sekali . mengikut masa yang ada untuk menghapdetnya . haha

kategori ade dua kat sini

  • Budak Nakal Super Aktif (Boy@Girl)
  • Budak Nakal Aktif(Boy@ Girl)

tapi rasanya . choki hanya layak untuk kategori budak nakal aktif kot . rasanya lah . layak kah . hehe

tima kasih ya encik nakal . buatkan choki mahu join bloglist ini walopun sudah lewat . heheehe

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

2 comments:

Hakimi Reza said...

hahahaha~~~tak update n3 jaga noo~~melawak ja

ok berehh~~~thnks join~~kim salam kat pakwe naa

ahaha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@! Encik Nakal !hahaha . baik en nakai . ceq hapdwt salu na . hahahah
samasama . suka nie dapat join . hehe

insyaAllah akan ku sampaikan salammu itu . hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...