churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, February 17, 2011

follower saya yang ke 200 . terima kaseh .

 ini lah award nye yang serba biase je

 yang di bulat kan itu folower bertuah ye . (kecik jep tekan lah untuk tubesaran tapi sedikit kelabu lah)


as salam . =)

haihai !! harinie choki agak gumbira kerana folower choki sudah menjangkau 200 pada malam ini . ade jugak orang sudi menjadi folower pada belog choki yang biasabiasa jep .kalo na dibanding kan dengan belog beloger laen yang cantik lagi cumil

belog choki nie ape lah sangat ye . sape kah yang bertuah ye menjadi folower ke 200 itu . pemenangnye adelah MrS Ch0kiE macam anugerah bintang popular pulak kan . hahaha . terima kaseh lah ye . sudi menjadi folower ke 200 ye . sape yang na tengok die pegi lah ke belog die yang serba comel itu ye . hehe .

sila lah ambil award ini ye . award yang biasebiase je . choki ta creatif na buat bendebende cam nie . nie jelah yang choki mampu buat ye . amik lah. 



salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

6 comments:

ツMiZa Budax bAeKツ said...

hehehe ... thx kaka choki :) thx so much .. ta tawu na ckp pew ag .. hehehe .. comel sngt3 ... hehehe .. ily kaka choki sngt3

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ツMiZa Budax bAeKツ hehe . suke ye . sampai tak terkeluar dengan kate2 . hehe
. ily kamu jugak . hehehe =)

nelly said...

TAHNIAH .
=)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nellytima kaseh ya nelly . hhehe

ツMiZa Budax bAeKツ said...

hehehe ... yeap terlalu eppy :D syg kaka choki sngt3 ... muahxx

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ツMiZa Budax bAeKツ . haha . ye lah . kaka pun syg adeq jugak lah . muwachxx . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...