churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, February 24, 2011

hari ke tiga puloh empat

as salam . =)

haihaihai !! schedule choki untuk hari ini ade lah . seperti berikot . hahaha

09.11 am - masok kije (terlewat sikit ya en bos)
09.40 am - tengok abang mie boh window dalam cpu klinik gigi . pastu install driver guna cd driver intel . boh lah basic software seperti selalu . dan belajar
11.30 am - kemas office semasa ketiadaan mereka . kmas sikit2 ja . bia nampak elok sikit . hehe
12.04 pm - bincang dengan kak azizah . tentang projek ape yang nak dibuat . tapi kak pun tawtaw nak buat ape , makanya soh bincang dengan abang mie pulak .
13.00 pm - rehat
14.15 pm - fomat local E dan scan virus pada cpu baru yang bakal di jual . die tade dvd player . sebab boh kat klinik gigi punye cpu
15.20 pm - tulis job sheet untuk spek cpu baru yang bakal di jual .
15.30 pm - tengok najmi nasrul dan abang mie check suma cpu pasific n orient insurance . 22 cpu semuanye . mengalami kerosakan yang sama . rosak pada motherboard dan power supply .
17.15 pm - tengok abang mie process cameranye . untuk buat gambar background menjadi blur dan cantek .
18.00 pm - balik dalam keadaan hujan

itu ade lah schedule choki untuk hari ini . bace bule tamau bace pun bule tiada halangan kerana hak milik setiap insan .

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

2 comments:

syairahmohdanuar said...

nasib baik malam malam free ;)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@syairahmohdanuartu lah pasal kan . kalo tak . ta dapat na hapdet lah belog nie . heheehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...