churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Saturday, February 19, 2011

mayo wedges . apekah itu

as salam . =)

helohelo semua !! bercakap tentang mayo wedges . ape kah itu mayo wedges . harinie choki buat benda baru . bagi choki lah . hee . tadi choki buat wedges sendiri . festime tu . walo pun rupanye kurang menarik tapi rasanya bule tahan sedap . hee

resepi hasil perturunan ayah kepada choki . sangat mudah untuk membuatnye . bak orang puteh kata simple and easy . pelah yang choki bantai nie . heee

na tunjuk dalam gambar tak amik gambar pun . bese lah excited buat . tade lah gambarnye . hee

tu jep lah yang na ceta pun . tade ape sangat lah kan .

na baca silakan . tanak baca pun tapa . hak milik setiap insan .

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

2 comments:

misSbLurRy said...

best kan main masak2
tp aku suka makan je
wahahhah

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@misSbLurRy mmg besh . choki pun suke mam je sebenarnye . tapi hari tu tibe2 coki rajn pulakkan. aha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...