churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, August 12, 2011

Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain

as salam . :)

klik banner ye kalo nak join :)


helo korang . sehat ke . hahah . hari nie kan choki nak join Giveaway yang dikelolakan oleh Cik Nuyui Ain . tengok banner kat atas pom dah comel kan apetah lagi belognye memang comel kan .
opss . sudah sudah . tanpa membuang masa lagi choki nak menyambungkan ayat ini


"Saya suka doodle kerana doodle sangat comel . orang yang mendesignnya juga turut comel . bukan mudah nak mendesignkan sesuatu doodle yang comel . haruslah memiliki idea yang bernas dan kreatif bukan . sebab choki jugak tak reti buat doodle dan ta pandai buat doodle walo pom bekali kali belajar dan tak semua orang mampu melukis doodle dengan comelnya seperti Cik Nuyui Ain"


adeh lah panjang pulak . hahaha . moh kite join reramai ye . moh le moh le 


tarikh tutup :


22 Ogos 2011
choki nak tag :

anakincikmokthar


salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

24 comments:

Farhanah Mokthar said...

hee. thnks awak tag kita.
insyallah kita join.
gud luck :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Farhanah Mokthar : sama sama ye .

thabks ye awk

:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck ye.. ;)

said...

terima kasih cik choki sebab sudi join GA ni. good luck dear

^__^

hanaahmad said...

tarikh akhir 22 ogos tu beshday gua. ekeke. tetiba kan. gudluck! :)

alif haris said...

wah ayat pandai kipas tuan doodle tu bia bg doodle hehehe :D

alia zainol said...

good luck dear :)

nadia fatihah said...

hihi, gudluck choki :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@LiLy @ MumMyQiStInA : tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@: sama sama . hehe

tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@hanaahmad: oh ye . kene wish nie nanti . hehe .

tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@alif haris : haha . mana tau kotkot dapat . muahahah :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@alia zainol : tima kaseh ya :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nadia fatihah : tima kaseh ye :)

Artie said...

good luck :D

shameel Iskandar said...

good luck. moga berjaya.

RuSyDi said...

good luck for the GA..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Artie: tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@shameel Iskandar: tima kaseh ye awk :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@RuSyDi: tima kaseh ye :)

ifwat said...

mengaku jela tak reti wat.. haha, ifwat pun tak reti wat benda2 camni :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ifwat : betoi . choki cukop tak reti buat doodle nie . tengok orang len buat comel je .hehe

:)

ILA HonEyBuNNy said...

comeiii la doodle dia tu...

pakai skirt tu...lawa la...ehheh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ILA HonEyBuNNy : comel kan . choki ppom suke . hehe

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...