churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Tuesday, August 9, 2011

nini oh nini

as salam :)


helo helo korang sume . harini apa macam . berbuka best tak . haha . dah lama nak buat entri nie tapi choki lupe pulak . hehe . aiseh macam femes jep kan . padahal tak pom . muahaha


haritu pada tanggal 6 ogos 2011 choki pegi melawat adek choki dekat politeknik sultan idris shah tu . bukan ape . pegi anta laptop kat die . kata sangat memerlukan . dulu dah anta tapi banyak sangat problemnye . pastu mama pom pegi beli laptop baru lah . jeles jeles . haha


kali nie perjalanan tak lama pom sebab tak banyak berhenti . ye lah pose kan . jalan terus je lah . sampai dalam pukoi 3 cm tu . dapat jugak lah choki jumpe adek choki tu . renduuuu . hahha


pastu sedar tak sedar dah pukoi 6 lebeh dah . jadik kiteorang pom berangkat keluar lah ke pekan sungai besar . untuk mencari santapan berbuke pose . singgah kat medan selera . tapi meja kecik jep . sebab kite orang ramai . hahaha


pas makan ta balik lagi . singgah kedai yang yang name die . mama beli telekong , tudung , n beg sekolah adek alang alang dah sampai kan . hahaha . macam kat kedah tade jep kan . muahaha . kat situ bole tahan murah lah . mama kalo pegi situ memang dah rambang mata betoi . adeh lah mamaku .


oke lah dah banyak choki ceta . korang tengok gambo lah ye . haha






nie lah adek choki tu . katenye nak inteframe dalam belog nie ha . habes posing lah tu . sampai duduk ke lantai dah ha. hamek kau . hahah


oke lah cukup lah choki berceloteh . hhaha


salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

24 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sama muka dgn chocki..tp adik lg nmpk besar dr kakak..samalah ngan akak ni..adik lg besar.. ;)

Nizam Ijam said...

berbuka makan choki2 ker?hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@LiLy @ MumMyQiStInA : same ye . hehehe . tu lah pasal . adik lagi besa .

kita serupa

hhehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Nizam Ijam : hari nie tak makan choki2 .

hari nie makan pecal dan kek . hehe

:)

nadia fatihah said...

hikhik~ free2 adek choki kena pomot. :P

MrS. F!zA said...

kemain heppi lg adik choki..dpt laptop baru ye..ekekeke... kt sg besar tu mmg brg2 murah kan..msa akk kursus sana dlu pon beli telekung jgk..hikhik

ifwat said...

amboi, promot adk nampak :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nadia fatihah : haha tu lah pasal . dah tu katenye nak gambo die ade dalam belog . hahah :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@MrS. F!zA itu lah pasal akk . senyum sampai telinge tu . tu lah . banyak barang murah . sume pakat beli telekung . hahaha

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ifwat : bukan sengaje na pomot . permintaan die tu . hahaha

alif haris said...

hehe adek kaki peace :)

Lalalililulu said...

kim slam ngan adik choki2...ckp kat die belaja rajin2...jd cam kakak die...hehe

L said...

ibadah sunat vs menda dilarang!!=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

laskar pelangi said...

witwit! peace!!

L said...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

ammboi said...

layan jer.. kalo blh wat header.. hihi.. baru dia tau...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@alif haris : tu lah . amik gambo je mesti peace

hehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Lalalililulu : insyaAllah . nnty choki sampaikan ye .

hehe

opss jadik cm kakaknye . hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@L :

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@laskar pelangi : pewittt . peace peace

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@L : ade lah sikit . hehehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ammboi : tu lah layankan je . bukan salu bole jumpe . ehehe .

itu lah .tercengang pulak kang muke terpampang kat header . haha

:)

~miZz_nizZ~ said...

adik tu nnt die amek pic akak die lak..msuk dlmblog die.hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@~miZz_nizZ~ : tu lah pasal . naseb die tade blog kalo tak . hehe

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...