churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, August 18, 2011

Segmen Kreatif Bersama Budak_Bertopeng

as salam :)


nak join sila klik banner ye dear :)


hai korang semua . sehat kah . pejam celik pejam celik dah hari ke 18 kita berpuasa kan . tak lama lagi dah nak raya . menjelang hari raya berakhirnya puasa . ewah nyanyi pulak . heheh


oke stop . hari nie choki nak join satu segmen yang dianjurkan oleh cik anis ye . segmen die sangat menarik hati choki untuk menjoinnya . 


selepas choki lihat bulat yang diberikan . bermacam macam yang bermain di fikiran choki sebenarnye . nak buat doodle . choki tak reti kan . jadi yang terhasil adalah jeng jeng jeng




tadaaa . ini lah yang terhasil setelah berhempaspulas memerah otak . hahaha . kucing buatan nie nama dia Si bulat Comel . hahaha . kenapa nama die cam tu sebab untuk menampak kan kebulatannya itu . hahaha
jadi itu lah yang terlintas di kepala otak choki sebenarnye . choki tade lah kreatif pom . tapi nak join jugak . muahahah . terimalah wahai cik anis ku . hehehe


salam sayang :)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

20 comments:

fiezah91 said...

aha. tengok bulat je nampak muka kucing ek.. hehe. good luck :)

nadia fatihah said...

kihkihkih~ comel jer..tapi nape gelap sgt? kucing ni kena sunburn ke? hahaxxx

kapten kakak said...

mmg bulat XD

ifwat said...

wau, dah kita boleh la tu.. ifwat langsung tak reti.. haha :P :P

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@fiezah91 : hehe . tu lah memang bulat . hehehe .

thanks ya :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nadia fatihah : tu lah gelap pasal suke dok lua . panggel masok tanak . nak bejemor katenye . heheh

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@kapten kakak tu yang letak sibulat . haha

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ifwat : haha . tu pom gune paint . dah try gune adobe . cam ta jadik je . kne praktis lagi . haha

:)

merahitujambu said...

comelnyaa.sgt kreatif

AnaAnis.MUsliMah said...

salam terjah dari saya ^^, aduhh! omeinya meoWw2x..cokelat..mmg sesuai da dgn wane choki2x nyeww..kreatif2x..anyway, TQ for joining my segmen yeww..b kreatif selalu..ada bakat nee..^^

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@merahitujambu : hhehe . tima kaseh na .

malu malu

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@AnaAnis.MUsliMah : hehe . maseh na puji meow choki yang tak seberapa nie . hehe

malu malu

:)

fadh leyanie said...

bulat itu comel..meow..meow..:P

alif haris said...

heheh buleyh tahan comel kucing tu hehe:D

anamizu said...

alolo comeynye kucing die..hehe
best of luck tau :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@fadh leyanie : meow2 . hee . tima kaseh ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@alif haris : lawak je tengok kucin tu . heh e

tima kaseh ye

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@anamizu : thanks ye dear :)

AnaAnis.MUsliMah said...

Peserta Segmen..jom terjah ini..^^

http://anisasniza.blogspot.com/2011/08/operasi-melawatdanchecking.html

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@AnaAnis.MUsliMah

oke2 . choki dah terjah .

hehehe

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...