churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Tuesday, August 2, 2011

perjalanan yang tak berapa nak jauh

as salam :)


helo korang sume . ape kabor . sehat kah . hhaha . hari nie choki tamo ceta pape bole ta . hehe
hari tu choki ikot family anta adik choki masok poli . best dapat jalan jalan jao . hehe(macam tak pena je jalan jao kan)


pejalanan tak jao pom . amik mase 4 jam jep dari sg petani ke sabak bernam . kejap je kan . hehe . mule singgah ke telok intan . pegik carik stesen bas . sampai sesat . hehehe . besa lah . orang baru kan . pegi stesen bas nak aja adik cm mne na naek bas . best tu . choki pom naek bas behentibehenti je . ta naek bas express pom . ciankan


sampai teluk intan tetibe nampak menara condong . cam jakun pom ade . ta besa tengok real pom kan . sekali tengok kelua jakun kau nyah . hahaha





tu kan menara condong yang tak condong sangat . teruja choki tengok . choki kan ta pena tengok real pom . kalo gambo pacik gugel tu banyak le . ngeh ngeh

pas dah taw selok belok stesen bas tu . kami pom terus lah ke sungai besar , carik barang keperluan adek choki kan . kat sane pom banyak barang murah pom bole tahan lah . sampai sane mama dah rambang mata tengok macam macam benda kat situ . haha . mama mama . anakmu turut mengikot jejakmu . muahaha

habes jep carik barang sume . pegi makan pulak sebelom antar adek kan . pastu teros lah berjalan ke politenik sultan idris shah . punye besar jep poli . choki pom ternganga . muahaha . dah sampai situ sempat jep bergambo sebelom balik . 

tengok ye . jeng jeng jeng

mama menung ape lah kan . 

yang tengah tu adek choki yang dok poli

nie adek kicik choki . tengok ape pom tataw lah

nie family besar choki . 

nie sape eh . opss choki ke . muahaha
nie lah depan poli . hahaha
opss banyak kan choki ceta . panjang jep . macam korang na bace pulak kan . hehehe . cukop cukop lah tu . sebenarnye ade lagik gambo . tapi cukop lah setakat ini ye . hehehe

salam sayang :)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


mai tekan . jangan malu malu . terima kaseh :)

33 comments:

AzatLazat said...

mai singgah bandar diraja pulak lagi best.ahahaha

aiNa yaZiD said...

student PSIS ke..??
kecik nya dunia. rindu dgn poli ini.! (^_^)

ekmal said...

kalau x condong, condongkn la bdn anda...hahaha

Cik Azizah said...

wah 1 keluarga hantar naik bas je?? bagusnya family choki. bgs lah ajar mcm tu. biar sm2 rasa n bljr naik bas sendiri..

laskar pelangi said...

menara condong laa..macam dalam buku =D

pelangi tak pernah lg sampai ke situ taw..uhuuu

RuSyDi said...

wah best jln2...x penah g menara condong tue lg;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik plak tgk menara condong tu.. ;)

ifwat said...

ooo, berjalan sakan ya. hahaha.. ifwat pun tak penah tengok dpan2 menara senget tu.. lalala

abah khalisha said...

dekat dengan rumah nenek abah ni kat sabak bernam

op anaz said...

wah...seronok berjalan ...:-)

op anaz said...

wah...seronok berjalan ...:-)

Kamil.ace said...

politeknik ni sebelah sekolah aku je ni..hehe :)

alif haris said...

hai choki ..
hantar adek p poli ye .. hehe
naik menara condong tu tak ? hehe

cik bulan said...

mak coki menung bilalah nak dapat cucu ni..hahaha..:D..*larilaju2

Adam Idris said...

alang2 hantar adik boleh jalan2 sekali yek? hehe

sleeping_maniac90 said...

wah...
mnara condong tuh mmg condong erk??
xpna tgk hehehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@AzatLazat : ye ke . ade ape kat sne . hehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@aiNa yaZiD : aah adek stud situ .

tu lah kan

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ekmal : hehe . betoi condong kan badan yang tak condong . hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cik Azizah hehe . tak hantar cume pegi tenok cmmne perjalanan bas kat situ . nnty senang na balik kg . hehe

betoi betoi :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@laskar pelangi : choki pom pestime pegi . baru nampak reak . hehe . tape nnty kite pegi sesame ye :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@RuSyDi best jugak lah , bukan salu bole jalan jalan jao . ye ke . nnty try pegi tengok . hehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@LiLy @ MumMyQiStInA : cantik kan .hehe

condong sikit je

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@ifwat mne de sakan sangat kan . hehe . tu lah pestime tengok . tape nnty kite pegi sesame tengok menara senget tu . muahahaha

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@abah khalisha : ye ke . nnty bole la pegi melawat . hehehe

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@op anaz : best jugak lah . hehe dapat jalan jao :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Kamil.ace : ye ke . sekolah ape ye . lupe pula . hehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@alif haris aah anta adek balik . hehe . tak naek pom alif . sempat tengok je :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@cik bulan : hahah . bukan na dapt cucu . bile lah nak dapat menantu . hahahah . tamo larikkk

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Adam Idris tu lah pasal . sempat jep . hahah

:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@sleeping_maniac90 : aah memang condong . tapi sikit je condongnye . hehe . tape nnty kite pegi tengok . hehehe

Kamil.ace said...

SBPI sabak bernam,on the way nak ke PSIS ni memang nampak punya..tapi sekolah keliling sawit =.=''

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Kamil.ace : tape lah nnty pegi na kene tengok lah . dah lupe . hehehe .

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...