churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Tuesday, January 4, 2011

dia adikku .

as salam . =)

haihaihai !! saya lagik kan kamu pasti bosan kan dengan ceta saya harihari . tape saya ta kesah sume tu asal kan saya hepi lagik pun belog nie dibuat pun untuk saya meluahkan ape yang saya rasa . kecewa . hepi . suka . duka . sedeh dan macammacam perasaan yang ade pada saya . kalo kamu na baca pun tapa tanak baca pun tapa saya tak kesah kerana hak milik setiap insan .

tadik saya pegi lagi ke sekolah adik saya . sekolah ape muridmurid . sekolah kebangsaan sungai petani cikgu(ataupun sekolah jalan sekerat . kenapa di panggil macam tu saya pun ta taw lah . haha) . ha pandaai muridmurid . haha . saya dan mama pegi waktu rehat mereka rehat pada pukoi 3 00 petang . harini macam besa . tapi ta ramai orang macam semalam da lebih terator gitu . haha . adik saya beli macam semalam lah bihun sop 1 sosej dua . mama saya kata esok pegi sekolah mama bagi bekal sosej dua adik just beli bihon sop jak . haha . sebab adik saya ta suka sangat makan nasik dia suka makanan yang berkuah gitu . mama kata esok dia ta mai da . na mai macam mana esok saya dan parent akan ke alor setar untuk pendaftaran semula kolej .haha .cian my adikku(padanmuka kamu kene tinggal .haha .jahatnya saya) .haha

lepas pegik sekolah adik saya dan mama pegi ekonsave beli sosej dan naget untuk adik saya . bawak bekal esok .haha perihatin kan mama saya . saya sayang mama saya . lub u so mush lah .hehe dalam pejalan balik ade pulak eksiden . jadik jem lah kejap .haha

pastu last sekali singgah sebeneleben yang orang paggil 7E tu .beli slurpee .sedappp .haha nyumnyum .. sudahsudah lah tu . nanti bosan lah . tape lah suka hati kamu lah kan mau baca ke tamau . hak milik setiap insan kan .

salam sayang . =)





santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...