churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, January 3, 2011

Spontan saja .

as salam ..

halohalo selamat pagik . haha afe lagi lah yang saya na merapu lagi ni ha . tadik saya men lagik sama adik saya . entah ape peel die harini rajin pulak fanggil saya men dengan dorang . haha . tadik saya men sesuatu yang memelukan akal dan fikiran . haha yaitu belakon secara spontan . haha . mmg sangat lawak lah . saya mana reti belakon . kalo belakon kompom keras memang gelak guling2 cam tenggiling lah(gelak ke). haha . memang kene fikir sendiri lah kan dialognya . saya hentam saja . nama ceta tu cinderella kalot . taw kan camne ceta cinderella . lebeh kurang cam 2 jak lah ceta yang dilakonkan tadik . ktaorg tengok balik video 2 mmg gelak guling2 lah . 2 kalo ktaorg yang tengok sebab ktaorg kan pelakon nya . hebat kan . (hebat ke)
tapelah cukop dulu lah. mauk tidoe suda . selamat pagik .

salam sayang . =)





santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...