churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Saturday, January 8, 2011

nervous . nervous . nervous .



as salam . =)

halohalo !! hari ini indah sekali bukan(indah ke choki . haha) . harini choki na ceta pasal tajuk kat atas tu ha . nervous atau nebes(panggilan choki) . choki bukan apa . cuma choki memang seorang yang nebes . naknak kalo na buat presentation kan lagik lah da rupe oran sakit da ha . pucat lesi aje . membe kelas choki da taw da kalo na buat presentation mesti peli choki "hang jangan na pengsan pulak na masa present satgi" (sembang kedah) . tengok !! peli kuat tu kan .

kalo present berkumpulan tu boleh lah lagik sebab ade gang (boleh lah sangat kan choki . siap kena bagi suara kuat lagi) . kalo sorangsorang punya present almaklum lah . hampih mau gugur ini jantung juga . haha

now choki da ta masok kelas lagik . untuk semester 6 . choki akan pegi praktikal . 10 januari 2011 sampai lah 29 april 2011 . harini ta nebes lagik . tunggu masa 10 januari nanti . kompom lah nebes teruk punya . makan tak lalu . ase loyaloya tekak . na muntah . sume ade (ape lah na jadik dengan kau choki . teruk sangat nebes tu)

tapi asenye memula jep kot nebesnye . bila da kenal orang hilang sikit kot nebes tu . haha . (rasarasanya lah ye tak choki .) cukup dulu lah . busan orang nanti . tape lah kalo na baca . baca lah . tanak baca pun tapa . hak milik setiap insan kan

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

2 comments:

... said...

as salam..
oo..nervous..
cuba banyakkan berzikir masa nak presnt tu.
baca doa sekali.
insya'Aallah :)

kadang2, cuab cubit2 pipi, tepuk2 tapak tangan.bertujuan nak hilangkan stress secara beransur2 :0

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

waalaikumussalam . hehe . tima kasih ya . bagi nasihat . saya akan cuba lah . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...