churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, January 6, 2011

jom sertai bloglist budak botak

 


as salam . =)

haihaihai !! saya na cakap apa pun tataw lah . hehe (tipu lah tu padahal ade jep yang saya nak cakap)saya senang hati mengjoinkan diri dalam JOM SERTAI BLOGLIST BLOG BDK BOTAK . best kan . senang jep kan na join . sangat mudah sebab syaratsyarat dia sangat lah mudah dan senang . bak kata bdk botak ta sampai 10 minit pun da boleh siap syaratsyarat dia . hehe

syaratsyarat dia

1 . buat satu entry dan letak tajuk  "Jom Sertai Bloglist Bdk Botak" 
- dah buat pun . hehe

2. letak gambar atas tu kat awalawal entry korang . buat satu link ke entry nie ya
- dah letak dah . sila lihat .
  
3. nyatakan korang laki atau perempuan
- saya perempuan lah .
  
4. tag 3 orang kawan yang korang minat
- saya tataw na tag sapa . huhu . saya tade sapasapa . na di tag . yang nie ta dapat na buat 

5. letak link entry korang kat bawah nie
- sekejap juga mahu buat . hehe

dah siap kan . cuma tadapat na penuhi syaratsyarat jak . huhu

salam sayang .. =)





santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...