churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, January 3, 2011

sahabat kayangan .

as salam . =)

hyakk halohalo !! saya dikezutkan dengan berita sedeh yang melibatkan sahabat kayangan saya . nama die mira umairah . terkezut den bila di kabar kan die masok sepital sebab demam panas (terkedu sambel meleleh air mata) . sedehnya saya patot lah die ta on9 FB ruparupanya die ta sehat . saya rendu dia sangatsangat . na tengok dia sehat dan hepi macam salu .

to my laling saya harap kamu cepat semboh ea . saya na tengok kamu kata dan nyanyi lagu SENYUM saya rendu tu . saya hepi bila tengok my laling hepi taw . cepat semboh ea my laling . dan saya na cakap
i luv u so mushmush lah (mushmello)
saya sayang kamu taw . kamu kawan kayangan terbaik saya .

salam sayang .. =)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...