churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Thursday, January 6, 2011

ibu .


as salam . =)

haihaihai !! tengok tajuk tu . anda tahu kan ceta apa yang akan saya sampai kan . haha . semua berkaitan dengan ibu . mama . mak dan ape lagi lah panggilan yang anda panggil untuk ibu anda . anda sayang kah sama ibu anda . saya sangat sayang akan mama saya kerana mama telah melahirkan dan membesarkan saya hingga saya di saat ini . tanpa mama siapa lah saya . maka tanpa mama juga tiada lah saya di mukabumi ini .

anda juga mesti sayangkan ibu anda kan . syurga terletak di bawah tapak kaki ibu . jadi jangan lah anda sakiti atau melawan percakapannya . itu adalah 1 dosa . saya bukan pandai sangat na ceta pasal dosadosa ini . sekarang nie banyak ceta tentang si anak melawan ibunya . memukul . menendang . menyepak . tapi si ibu tetap diam dan hanya menangis sambil memohon kepada Tuhan semoga si anak itu berubah , tapi sampai bila si ibu harus bersabar . sampai satu saat si ibu sudah tidak tahan lalu menyumpah si anak . sehingga lah si anak menyesal . tapi apa na buat . terlajak perahu boleh di undur terlajak kata memang ta boleh na undur lagi .

jadi sayangi lah ibu anda sepenuh hati . jangan di sakiti ibu anda . sebaik saya dengar lagu ibu nyanyian haddad alwi dan farhan . saya dengan semangat ingin membuat entry ini . sila baca . kalo tamau pun tapa . hak milik setiap insan .
dengar kan lah lagu itu ya .

salam sayang .. =)





santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...