churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Tuesday, January 4, 2011

semoga cepat semboh .

as salam . =)

halohalo !! agakagak afe entry kali nie . hehe . entry kali nie untuk my laling . die bari jep on FB semalam betapa sukaknye saya . lepas jugak rendu saya pada die . yang da dua hari ta online .hehe. tu baru jep dua hari kan .bukan berharihari lagik . minggu depan die akan mejalani kimoterapi (betol ke tak saya eja.haha) .saya harap my laling akan kuat meghadapinya . saya taw my laling kuat macam GABAN . so kamu pasti mampu . jangan larik dari sepital ya . nanti penat dayangdayang yang comel tu na cari kamu . hehe .

untuk saya punyak laling . saya harap kamu akan selalu hepi dan ciat salu . saya suka kalo kamu hepi dan ciat . bule kita borakborak lagik . saya mahu my laling saya kuat dan tabah walo ape pun yang terjadi itu harapan saya . sebab saya sayang kan kamu taw .

opsss . sebelom tu kamu taw kah saya punyak laling sapa . haha . mesti kamu sangka die lelaki kan .kalo kamu sangka perempuan tape lah sebab die memang perempuan . die adelah sahabat kayangan saya yang terbaik . bukan lelaki taw . haha . yang pena saya cetakan di entry lepas nama die mira umairah tu . oke lah cukopcukap lah dulu busan kamu nanti haha .

salam sayang . =)




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...