churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Monday, January 3, 2011

perasaan tak sudahsudah .

as salam . =)

halohalo lagik !! hehe . nampaknya perasaan saya memang tak sudahsudah kan . saya baru mendapat ym chat dengan seseorang . sangat terharu bila die minta maap . walapun hanya sekadar maap memang sangat terharu . saya sayang dia . tapi apekah dia jugak sayang saya . entah lah kan . tape lah saya rasa saya memang ta layak untuk dia . die banyak kelebihan saya pulak penoh dengan kekurangan memang ta layak kan . saya memang ta layak untuk die . saya harap die jumpe lah yang lebih baik dari saya walopun hakikatnye saya sayang die sangatsangat . saya rendu die sangat .

salam sayang . =)






santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...