churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, January 28, 2011

sakit hati



as salam . =)

haihai !! hari nie jep tibatiba datang pulak tension gilak tataw sebab pe . ta bule na pk dah nie . ape nak buat nie . hati rase sakit gila .sakit hati pada sape bia lah choki jep yang taw ye . hahaha

na lepas kat sapa tataw jadi choki lepas jep dalam belog nie . mahap yep belog kesayangan ku terpaksa melampiaskan nafsu tension ke dalam nie .

memang tension gilak sampai sakit palepale choki nie . tangkap dalam punye .

TENSIONNNNNNNNNNNNNNNNNYEEEEEE . AAAAARRRGGGGGHHHHHH !! bule tak na menjerit cam tu . nanti orang kate gilak pulak . tapi dah memang macam nak gile dah nie . tolonggggggg . choki tanak gilak lagi .

kesian kan choki nie yep . hahahah . dah macam orang gila nie . kahkah. tolong choki bantu choki . haha

salam sayang . =(




santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

7 comments:

nelly said...

jangan tension-tension .
senyum sikit ..
=)

hehe

Mohd Ridhuan said...

meluahkan kat blog...
boleh sama2 mengurangkan sakit hati tu...

Mohd Ridhuan said...

meluahkan kat blog...
boleh sama2 mengurangkan sakit hati tu...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@nelly untuk nelly choki senyum . hehehe . senyum ta pelu kata apaapa . =)

Cikgu Tie said...

Sabarlah Choki.....
Sabar itu separuh daripada iman.
Jangan ikut hati yer!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Mohd Ridhuan . tu lah . belog lah tempat meluah kan perasaan . hahaha . =)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

@Cikgu Tie. baek cikgu tie . choki akan cube besabar . insyaAllah ta ikot hati , tima kaseh yep cikgu tie . =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...