churpchurp saya :)

churpchurp saya :)

Followers

::Jejakkan Diri::

Friday, January 7, 2011

jalan jalan tengok belog .

as salam . =)

halohalo !! di hari jumaat yang mulia ini ingin ku menyusun kata seronok (mapek ape kamu choki ha.) saya na cakap saya sangat sonok harini . sebab dapat merantau melihat belogbelog yang cantek lagi comel . ta kira lah sape jep tuan empunya belog tu laki ke perempuan ka . sume cantek dan comel kan .

entry mereka pun beshbesh semua . bukan senang na jalanjalan tengok belog nie(bagi choki lah kan orang lain ta taw lah . haha) . tu lah hari jumaat memang membawa berkat . dapat bertemu dengan belog yang ta penah tengok pun ade . hehe . rezeki lah kiranye tu .hahaha

tima kasih lah ya pada sape yang telah mem"follow" choki . ya lah choki nie baru lagik . belog pun tade pape yang menarik pun . besabesa jep . tima kasih banyakbanyak taw dear friends .

salam sayang . =)



santapan hati . santapan jiwa . santapan saya .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...